افلاک الکتریک خراسان

گروه کارخانجات افلاک به عنوان یک تولید کننده موفق سیم و کابل از طریق برنامه ریزی مداوم تحقیق و توسعه با تکیه بر کیفیت و مرغوبیت تولیدات خود و سبد محصولات شامل بیش از 200 نوع محصول مسی، آلومینیومی و مخابراتی و ظرفیت تولید 128.800 تن در سال ، یکی از بزرگ‌ترین واحـدهای تولیــدی ســـیم وکابـل در شــرق کشــــور ، بالغ بر 15 سال است که تولید و صادرات انواع سیم و کابل را به کشورهای منطقه آغاز کرد و با این اقدام پا به عرصه بازارهای جهانی و جذب مشتریان خارجی گذاشت و در همین راستا نایل به کسب عنوان صادرکننده نمونه ملی در سال 1398 گردید.

این مجموعه استاندارد تولیدات خود را علاوه بر گواهینامه تحقیق و توسعه،پروانه کاربرد علامت استاندارد سری ۶۰۷،پروانه کاربرد استاندارد سری 1-3569،گواهینامه عضویت انجمن آزمون و کالیبراسیون،گواهینامه عضویت در انجمن دارندگان نشان استاندارد، بر مبنای استانداردهای بین المللی نظیر گواهینامه تاییدیه استاندارد اروپا CE از موسسه TUV UNIVERSAL CERTIFICATION،گواهینامه بین المللی ISO9001 از موسسه TUV UNIVERSAL CERTIFICATION، گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه اکرودیته(همکار) و تحت نظر استاندارد ISO/IEC 17025 نیز منطبق کرد.

ما با در اختیار داشتن تجهیزات دقیق آزمایشگاهی و حضور متخصصین برجسته در زمینه انجام آزمونهای مختلف بر روی محصولات به ترویج محصولات استاندارد با هدف افزایش ضریب کیفیت محصولات می پردازیم و در راستای جلب رضایت مشتریان ، ثبات در کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان معتقدیم که کیفیت فراتر از باید است .

افلاک الکتریک خراسان، برای تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت ممکن از دانش و دستگاه‌های روز اروپا استفاده می‌کند. اکثر دستگاه‌های مورد استفاده در کارخانه افلاک الکتریک، وارداتی و دارای بالاترین دقت در تولیدات می‌باشند.

این مجموعه موفق شده است با استفاده از دانش و ماشین آلات روز و با نگاه علمی به موضوعات و نیازهای روز بازار و همچنین به کارگیری پرسنل با تجربه و خلاق محصولات با کیفیتی را تولید نموده و گامهای موثری در زمینه تولید و توسعه بهترین کیفیت کالا برای مصرف‌کنندگان بردارد.

و هم اکنـون پـس ازگذشــت ۱۵ سـال با دارا بودن بالغ بر ۵۶۰۰۰ مترمربع سالن تولید و اداری، در حدود ۲۵۰ نفر پرسنل و ظرفیت 128.800تن در سال یکی از بزرگ‌ترین واحـدهای تولیــدی ســـیم وکابـل در شــرق کشــــور محســـوب می‌شــود و توانسته است به تولید محصولات تخصصیتر روی آورد و در حال حاضر افتخار ارائه خدمات و تامین اقلام ارگان های بزرگ کشوری از جمله نوسازی مدارس، علوم پزشکی، نیروی انتظامی ، توزیع برقهای استانی،استانداریها، شهرداریها، آستان قدس رضوی، توزیع نیرو، فرودگاهها و…. را داشته باشد.

درسال 1390، ظرفیت پروانه بهره برداری به 5،000 تن در سال افزایش یافته و تولیدات با تنوع بیشتری ادامه یافت. پس از گذشت چندی با رویکرد توسعه بخشی به فعالیتهای تولیدی در مهر ماه سال 1391 شرکت تعاونی مهرافلاک آریا نیشابور در زمینی به مساحت به 16000 متر مربع به ظرفیت بهره برداری 11،400 تن در سال جهت افزایش سرعت وکیفیت و تنوع تولیدات احداث شد و در سال 1399 به ظرفیت بهره برداری 23،800 تن در سال نایل شد. شرکت فیروزه پلیمر خراسان با مساحت 2813 متر مربع به منظور تولید محصول کامپاند و گرانول سازی با ظرفیت 7،000 تن در سال احداث گردید.

همچنین در سال 1397 شرکت هومان تجارت افلاک با هدف ارائه خدمات بازرگانی اعم از خرید ، فروش ،توزیع ، واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز منجمله کالاهای مربوط به حوزه صنعت برق ، طراحی و انتقال تکنولوژی و سرمایه از خارج به داخل کشور و از داخل به خارج کشور، شرکت در همایش ها و نمایشگاه ها و سمینارهای داخلی و خارجی، در پنج شعبه در شهرهای تهران و مشهد تاسیس گردید و اینگونه مرزهای افلاک الکتریک خراسان در بازارهای خاورمیانه ، اروپا و آسیا گسترش پیدا کرد.

تولیدات سیم و کابل افلاک الکتریک خراسان :

کابل های مخابراتی هوایی

کابل مخابراتی زمینی

سیم افشان

سیم بند تخت

سیم مفتول با هادی مسی

کابل های افشان تخت موتورچاهی

کابل های افشان تخت اسانسوری

کابل قدرت با هادی مس با سطح ولتاژ 0.6/1 KV

کابل قابل انعطاف

کابل های بالابر با سطح ولتاژ 450/750 v

کابل کنترل قابل انعطاف شیلددار

کابل کولری

کابل قابل انعطاف سبک

کابل نصب ثابت مسی با سطح ولتاژ 300-500 V

کابل با هادی هوایی ACSR

کابل خودنگهدار ABC

کابل قدرت آلومینومی با سطح ولتاژ 0.6/1 KV

کابل مفتول آلومینیومی با سطح ولتاژ 300-500 V

کابل قدرت نیمه افشان و تک مفتول با هادی مس با سطح ولتاژ 0.6/1 KV

کابل شبکه

کابل کواکسیال Capital

کابل کواکسیال ترکیبی rg59

کابل کنترل قابل انعطاف بدون شیلد

کابل هوشمند KNX

کابل اعلام حریق

سیم مفتول آلومینیومی