شرکت دمنده

درباره شرکت دمنده

شرکت دمنده فعالیت خود را به عنوان پیشتاز در تولید انواع فن و الکتروموتور از سال 1346 با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با عزم راسخ و همت بلند جناب آقای احمد بستانچی یکی از کار آفرینان برتر کشور آغاز نموده است. این شرکت با تکیه بر توانایی های خود در عرصه های علم و فن آوری و همچنین توانایی های برجسته مدیریتی توانسته روز به روز در این عرصه به سرعت ترقی نموده و با ایجاد محصولات جدید و با کیفیت یکی از ارکان اصلی صنعت فن و هواکش در ایران و خاورمیانه باشد .

شرکت دمنده در سال 1363 به موازات پیشرفت و توسعه محصولات خود در زمینی به مساحت 12000 متر در خاتون آباد شهرستان پاکدشت، ظرفیت سالانه تولیدات خود را تا 2200000 دستگاه انواع هواکش و الکتروموتور در سال افزایش داد تا بتواند پاسخگوی نیاز روز مشتریان با افزایش سهم خود در بازارهای داخلی و همچنین حضور در بازارهای جهانی و صادرات به بیش از 17 کشور از جمله روسیه ، آذربایجان ، ترکیه ، عراق و ... باشد.

کارخانه دمنده در طراحی جدید توسعه خود در سال 1395 در زمینی بالغ بر130000 متر در شهرک صنعتی عباس آباد تهران و با افزایش ظرفیت سالانه تولید تا 14750000دستگاه انواع هواکش و الکتـروفن و با توسعه خطوط ساخت و تولید و خرید ماشین آلات جدید و به روز افتتاح و به بهره برداری رسید. در حال حاضر شرکت دمنده توانسته است با اشتغال بیش از1000 نفر و بکارگیری تکنولوژی های نوین دنیا در تولید فن و با داشتن مجهزترین و پیشرفته ترین آزمایشگاه تحقیق و توسعه درخاورمیانه به تولید 150 نوع الکتروموتور و بیش از450 نوع محصول اعم از هواکش های اکسیال (خانگی، صنعتی و تاسیساتی)، فن های سانتریفیوژ فوروارد و بکوارد، هواکش های سقفی رادیال، انواع بلوئرها و انواع هواکشهای سیلندری و ... دست یابد. این شرکت اولین و تنها تولید کننده جت فن های ضد حریق پارکینگی F300 و با عملکرد خاص و مورد تایید سازمان نظام مهندسی و آتش نشانی می باشد.

تولیدات خانگی شرکت دمنده:

هواکش خانگی آکسی لاین

هواکش خانگی آکسی لاینIP45

هواکش خانگی با دمپر برقی مدل هایلوکس

هواکش خانگی با دمپر اتوماتیک مدل اتولوکس

کلید و پریز لاکچری

هواکش خانگی با دمپر و کلید دستی مدل لوکس

جعبه فیوز

هواکش خانگی با پروانه فلزی

تولیدات صنعتی شرکت دمنده:

هواکش صنعتی اکسیال طرح المان-با قاب چهارگوش

هواکش صنعتی آکسیال طرح المان-با قاب گرد

هواکش صنعتی با پروانه فلزی

هواکش صنعتی پروانه استیل

هواکش صنعتی سبک فلزی

هواکش صنعتی سنگین فلزی

هواکش صنعتی پروانه پلاستیکی ایلکا

هواکش صنعتی اکسیال دایکست با پروانه آلومینیوم